Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
Ωστόσο, εάν ένα προϊόν εμφανίζει αλλοιώσεις ή είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε διάστημα 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας φέρουμε σε επικοινωνία με τον Έλληνα προμηθευτή.
Σε περίπτωση που αναγνωρίσει την αλλοίωση, το προϊόν θα πρέπει να μας επιστραφεί ανέξοδα. Απαραίτητη προϋπόθεση αντικατάστασης, είναι να προσκομηθεί η απόδειξη αγοράς.
Η διαδικασία είναι η ακόλουθη: Μας ενημερώνετε με γραπτό μήνυμα για το πρόβλημα που παρατηρήσατε, στο info@e-alfasigma.gr, αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας στο θέμα του μηνύματος.
Ακύρωση Παραγγελίας
Δεχόμαστε ακύρωση παραγγελίας μόνο σε περίπτωση που η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί από το κατάστημά μας για παράδοση.
Στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι ακόμα σε εμάς, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ενημερώνοντάς μας με e-mail στο info@e-alfasigma.gr και θα την ακυρώσουμε άμεσα, επιστρέφοντάς σας το ποσό που έχετε πληρώσει.
Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας μετά την παραλαβή της από τον πελάτη.
Aν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι ειδική παραγγελία (προσωποποιημένα με χάραξη ή προσωποποιημένη ετικέτα ή είναι προϊόντα που έχουν βρεθεί/εισαχθεί ειδικά για εσάς) δεν μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία, παρά μόνο εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της.
Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.
Επιστροφή Χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων.
Όλες οι επιστροφές χρημάτων, γίνονται είτε με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη (σε περίπτωση που έγινε κατάθεση), είτε με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη είτε με επιστροφή στον λογαριασμό του. Το www.e-alfasigma.gr, δεσμεύεται η επιστροφή να γίνεται το συντομότερο δυνατόν. Ανάλογα με τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε διάστημα από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες.